Brza pomoc kod manjih opekotina !!

Cesto dok radim u kuhinji , zbog nepaznje  dobijem manje opekotine, po rukama a bogami nedavno i po stomaku.
Kad se to desi , ja ODMAH  samo gurnem prst u teglicu sa sodom bikarbonom, i zaista bol  i ona toplina na mjestu opekline odmah prodje,
Ali nedavno sam ispustila serpu iz ruke (ne pitajte kako , jer ni ja sama ne znam), a serpa pade na vrelu tepsiju tek izvadjenu iz rerne koja dalje mene dodirnu po kozi stomaka (prekratka majica je bila na meni). Zamislite , i ja se u trenutku sjetih  da sam nedavno kupila aromaticne kapi LAVANDE. Odmah sam nanijela na kozu i zaista u brzom roku nestade bol.
Od prije par godina, proucavam aromaticna ulja  i znam da je upravo Lavandino ulje to koje  se moze direktno  nanositi na kozu sto nije pravilo jer se  aromaticna ulja uglavnom mijesaju sa osnovnim, neutralnim  uljima  i NE SMIJU  se koristiti u koncetrisanom stanju.
Sva ulja kupujem uglavnom u hälsåbutiker   jer zelim samo kvalitet sto nije slucaj sa onima koje kupite u orijentalnim prodavnicama ovde u Svedskoj.
znaci :
1. soda bikarbona
2. lavandino ulje
3. bjelance
4. ljiljanovo ulje
5. mast /melem od Nevena
6. ako je opekotina vise od samo crvenila , u obliku plika , mjehurica i sl. bogami idite  ljekaru  , nije se zezati..
pozdrav svima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0