kolac od jedne kasike secera i 2 kasike brasna

Juce popodne sam pozvala na kafu dvije prijateljice i razmisljala sam sta da serviram uz kafu. U ovo vrijeme prije godisnjih odmora , vecina nas zena koje nisu ranije skinule onih nekoliko viska kilograma koji su se nakupili od zimus, pokusavaju sada na brzinu da se posto poto rijese viska i to je sada drama. STA JESTI A STA NE. I kada ih ponudite nekim kolacem mrko vas pogledaju,
Ja se sjetih da bih mogla nesto improvizirati  i ipak napraviti nesto sto ce "proci na tanjiru "i da se malo zasladimo uprkos dijetama.
Lagani kolac od rogaca i jabuka
3 jaja
1kasika secera  se umuti sto bolje zatim dodajte
3 kasike kokosa 4-5 kasika mljevenog  rogaca zatim dodati
2 kasike brasna (u brasno dodati malo praska za pecivo) cimeta po zelji
Posto ni sve kasike nisu iste velicine ,pa  da ne bi bilo neke zabune oko gustoce mase, ako vam bude previse gusto dodajte malo ulja.
masu istresti u manju nauljenu posudu za pecenje. Ja sam uzela okruglu formu za paj 20cm u dijametru.
Preko mase sam naredala kriske jabuka
rernu ugrijati na 200 i kad stavite kolac da se pece smanjiti na 180
vrijeme pecenja je ca:20 minuta
Uz ohladjen kolac ja sam sevirala par kasika kreme od vanilije.
Rogac svojom bojom podsjeca na kakao ali nesto svjetlije bolje.
Izgledom, kolac nece bas impresionirati vase goste, ali oni koji vole laganije stvari, sa malo kalorija, znati ce cijeniti ono sto ste im ponudili.
Licno mislim da su prosla vremena kada smo jeli torte i kolace, napravljene od pola kile secera isto toliko oraha mnogo putera i ko zna jos cega.
Prijatno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0