"Krema za umorne i hladne noge"

Ponovo sam nakon duze vremena, mijesala, muckala, kemijala sa svojim "travkama i vodicama".
Bila sam sama citava dva dana, ne volim da mi se neko vrti iza ledja i smeta mi .
Volim da sam sama kad radim svoje male ekspiramente. Nista ozbiljno pomislice ce neko , ali nemate pojma
kako me to sve zabavlja. Vrijeme mi prodje u trenu. Vani pada dosadna kisa , vrijeme je za poluditi, mrak je poceo padati ranije i prava je jesen,  tako da sam fino potrosila vrijeme u kuci.
Jutros uz kaficu razmisljam sta bih mogla jos dodati na ovo moje "piskaranje" i dobih ideju da uradim jednu kremicu ida usput napravim koju slicicu , da to malo ispadne vjerodostojnije,.
pa tako sad ide recept i uputa za izradu kreme, melema, maze, mehlema ili kako zovete ovakvu vrstu napravljene
kreme u kucnoj radinosti.
krema za bolju cirkulaciju u nogama
I previdjena za mazanje hladnih nogu i stopala a bazirana je na ruzmarinu djumbiru i ljutoj paprici (chili)
potrebno
100ml ulja (ja sam uzela obicno ulje od repice) ne mora biti hladno cijedjeno , moze i rafinisano
punu vecu saku suvog ruzmarina . Ako su Vam male sake :) zamolite muza pa nek Vam on zahvati svojom
sakom, onako momacki. :))
20 grama pcelinjeg voska
2 kasike sveze naribanog djumbira
1 kafena kasika ljute paprike (chili ili neka druga, samo da je  ljuta) najbolje ona od koje ti "gore usi"
20 kapi etericnog ulja ruzmarina
5 kapi  etericnih kapi nekog mirisa koji vam se svidja , Lavanda ili neki drugi
ja sam uzela zimzelen jer on i ruzmarin snazno podsticu cirkulaciju.
Na sasvim laganoj teperaturi 1-2 (od mogucih 6) grijte ulje i ruzmarin, i nek je toplo otprilike do 50 stepeni
ukupno 1 sat., zatim  dodajte ulju papriku i djumbir i i idalje lagano zagrijavajte jos pola sata . Pazite  da vam ulje NE prokuva.
grijte ruzmarin u ulju
procijedite svu mjesavinu kroz trostruku gazu il ineku drugu gustu  tkaninu, tako da sto vise sitnih biljnih cestice ostane na krpi,
a sada dodajte pcelinji vosak i lagano mijesajte.
krema melem vosak ruzmarin cirkulacijadigitalna vaga vosak krema ruzmarin  bolja losa cirkulacija

Pazite na  tezinu  izmedju voska i ulja. ali nemoze biti greske manje voska tecnija krema a vise voska gusti melem. Pa se sami odlucite koju ce gustocu izabrati.
Kada se vosak istopio sklonite posudu sa sporeta i mijesajte da se prohladi , kod otprilike 25 stepeni
dodajte etericne kapi i odmah sipajte u kutijice. U stvari morate  jer se vosak vec poceo "stiskati".
Krema se moze odmah koristiti, naravno ako imate pri ruci kakve hladne noge. Ja imam svoje, vlastite :)
i jako su mi danas hladne tako da sam odmah isprobala kremu ali samo na jednoj nozi. Tako ce te najbolje
osjetiti toplinu (vec nakon 20 minuta) i razliku .
toliko o  kremi i hladnim nogama  i cujemo se  do daljnjeg pisanja.
poozdrav iz kisne Svedske
krema od ruzmarina za hladne noge zbog lose cirkulacije
ova   "sarena" kremica  se jos nije ohladila inace kad se ohlade boja je  svijetla  zuckasto zelena

Kommentarer
Postat av: Višnja

Hvala ti na ovom receptu jer mora kćer ima velikih problema s hladnim nogama. Čim ulovim malo vremena probat ću je sama napraviti pa javim rezultat.

2010-10-09 @ 19:11:58
Postat av: Višnja

Hvala ti na ovom repectu jer moja kćer ima veliki problem s hladnim nogama. I čim uhvatim malo vremena isprobat ću recept i javim rezultat

2010-10-09 @ 19:16:36
Postat av: Branka

Hvala na receptu

vec sam napravila kremu za moju tetku koja pati tezine u nogama, neznam sta j eu pitanju bas, da li tezina ili losija cirkulacija. Probala je odmah ali samo mazanjem jedne noge i kaze da je vec nakon pola sata osjetila neku lakocu u nozi i blago zagrijavanje. Svidja joj se planiram joj napraviti jos jedan "paketic".

Hvala na ideji za kremu, i svidja mi se vas blog.

Pozdrav iz Beograda

2010-10-09 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0